DERSİN PROGRAM ÇIKTILARINA KATKISI
|
No
|
Program Öğrenme Çıktıları
|
Katkı Düzeyi
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
|
1
|
Bağımsız çalışma/proje/araştırma yapmak için gerekli bilgi birikimi, disiplin ve sorumluluğa sahip olmakla birlikte, konu ile ilgili kapsamlı bir araştırma ve/veya proje raporu hazırlayabilir.
|
|
|
X
|
|
|
|
2
|
Takım ve proje çalışmalarına etkin katkı sağlayabildiğini, gereken sorumluluğu alabildiğini gösterebilir.
|
|
|
|
X
|
|
|
3
|
Gayrimenkul Geliştirme ve Yönetimi Bölümü için hedef ve amaç belirleyebilir, bunlara yönelik planlaması yapılabilir.
|
|
X
|
|
|
|
|
4
|
Gayrimenkul alanında mutli-disipliner ders içeriği sayesinde çok boyutlu bilgi edinme, öğrenme ve geliştirme kabiliyetlerini arttırabilir.
|
X
|
|
|
|
|
|
5
|
Eleştirel bakış açısına sahip olarak, gayrimenkul alanındaki bilgileri güncelleyip, yaşam boyu öğrenmenin önemini geliştirerek çalıştığı işletmeye katkı sağlayabilir.
|
X
|
|
|
|
|
|
6
|
Hızla değişen küresel dinamikleri göz önünde bulundurarak, gayrimenkul alanında başarılı olabilmek için esnek düşünebilmenin ve yaratıcı çözümler üretebilmenin önemini anladığını gösterebilir.
|
|
X
|
|
|
|
|
7
|
Gayrimenkul Geliştirme ve Yönetimi Bölümü dalındaki küresel dinamikleri anlayabilecek, takip edebilecek ve yorumlayabilecek; uluslararası kurumsal düzeyde, etkin, yazılı ve sözlü iletişim kurabilecek İngilizce bilgisine sahip olduğunu gösterebilir.
|
|
X
|
|
|
|
|
8.
|
Ulusal ve uluslararası akademik ve profesyonel ortamlarda bilgisini, çalışmalarının sonuçlarını, fikir ve yorumlarını Gayrimenkul Geliştirme ve Yönetimi Bölümünün alt grupları olan yönetim, pazarlama, değerleme ve yatırım alanlarında bilgi ve deneyimini başka disiplinler ve işletmelerdeki kişilere sunabilir ve bu kişilerle bilgilerini paylaşabilir.
|
|
X
|
|
|
|
|
9
|
Gayrimenkul Geliştirme ve Yönetimi Bölümü dalındaki finansal kararlarda analitik yönünü kullanarak, problem çözmek, analiz ve araştırma yapmak için alana özgü araştırma yöntemleri kullanabilir.
|
|
|
X
|
|
|
|
10
|
Gayrimenkul Geliştirme alanında inovatif düşünce yapısına ve vizyoner bir bakış açısına sahip olabilir.
|
|
X
|
|
|
|
|
11
|
İş etiği ve sosyal sorumluluk kavramlarına hakim olur, bu kavramların uygulamalarını değerlendirebilir ve bu ilkelere uygun davranmanın işletme ve topluma değer katmak için ne derece önemli olduğunu anladığını gösterebilir.
|
X
|
|
|
|
|
|
12
|
Edindiği kuramsal, olgusal ve araştırma yöntemleri bilgileri ile nicel ve nitel verileri değerlendirebilir, yorumlayabilir, sorunları tanımlayabilir, veri analizi yapabilir ve sonuçları değerlendirerek çözümler üretebilir.
|
|
|
X
|
|
|
|
13
|
Örgüte / kuruma ilişkin eleştirel düşünebilir, insan kaynakları bilim alanında bilgilerini diğer alanlardan gelen bilgilerle ilişkilendirebilir, bütünleştirerek yorumlayabilir, yeni bilgileri oluşturabilir ve disiplinler arası etkileşimi anladığını gösterebilir.
|
|
|
|
|
X
|
|
14
|
Gayrimenkul sektörüyle ilgili mevzuata hakim olarak, özellikle kontratların oluşturulmasında ve yürütülmesinde gerekli donanıma ve vizyona sahip olabilir.
|
|
X
|
|
|
|
|