• TR
  • EN
Ders Kodu: 
HRM 336
Ders Tipi: 
Alan Seçmeli
Teori Saati: 
3
Uygulama Saati: 
0
Kredi: 
3
AKTS: 
6
Dersin Dili: 
İngilizce
Dersin Amacı: 
Tüketici davranışlarının nasıl değişim gösterdiğini ve bu sürecin birleşenlerini açıklamak ve kurumlardaki ik uygulamalarını geliştirebilmek için değerlendirmek, analiz edebilmek amaçlanmaktadır. IK öğrencilerin karar verirken tüketici davranışlarını da bir etken olarak ele almaları sağlamaktır.
Dersin İçeriği: 

İK profesyoneline, sorumluluk alanında; esnek, inovatif çözümler getirebilmek, yeni stratejiler geliştirebilmek üzere tüketici ve tüketici davranışının tanıtımı yapılacaktır. Tüketici kararlarında çok önemli olan algı, öğrenme, iletişim, motivasyon, kişilik ve tutum oluşumu gibi temel kavramları anlamanın yanı sıra, yukarıda açıklanan zorlukları incelemek için gereken araştırma tekniklerinde uzmanlaşmak.

Dersin Öğretim Yöntemleri: 
1: Anlatım, 2: Soru-Cevap, 3: Tartışma, 4: Benzetim, 5: Vaka Çalışması
Dersin Ölçme Yöntemleri: 
A: Sınav, B: Sunum C: Ödev, D: Proje, E: Laboratuar

Dikey Sekmeler

Ders Tanimlari