• TR
  • EN
Ders Kodu: 
BBA 261
Ders Dönemi: 
Bahar
Ders Tipi: 
Zorunlu
Teori Saati: 
3
Uygulama Saati: 
0
Kredi: 
3
AKTS: 
6
Dersin Dili: 
İngilizce
Dersin Amacı: 
Bu dersin amacı, dinamik çevrelerde pazarlama yönetiminin gelişimi, değerlendirilmesi ve uygulanmasıdır. Bu ders, pazarlamanın çeşitli kavramlarını, teorilerini, olaylarını, analitik prosedürlerini, tekniklerini ve modellerini derinlemesine analiz etmekle ilgilidir.
Dersin İçeriği: 

Pazarlama. Geleneksel Pazarlama Anlayışı , Modern Pazarlama Anlayışı,. Pazar ve Pazar Kriterleri , Ürün,. Pazarlama Kurumları İhracat (Dış Satım) Pazarlaması,İhracat Pazarlamasına Etki Eden Faktörler, Dış Pazar Araştırması, Pazarlama Stratejisi Belirleme Dağıtım Kanallarının Seçimi, Satış ve Tutundurma Faaliyetleri,Pazarlama Stratejisi ve Politikaları,Hedef Pazar hakkında bilgiler

Dersin Öğretim Yöntemleri: 
1: Anlatım, 2: Soru-Cevap, 3: Tartışma, 4: Simulasyon, 5: Vaka Çalışması
Dersin Ölçme Yöntemleri: 
A: Sınav , B: Sunum, C: Ödev, D: Proje, E: Laboratuvar

Dikey Sekmeler

Ders Tanimlari