| 
 No 
 | 
 Program Öğrenme Çıktıları 
 | 
 Katkı Düzeyi 
 | 
| 
 1 
 | 
 2 
 | 
 3 
 | 
 4 
 | 
 5 
 | 
| 
 1 
 | 
 Öğrenciler, iş yönetimindeki temel bilgi birikimine dair bilgilerini (yönetimin işlevleri: organizasyon teorisi: politika ve strateji: bilgi, teknoloji ve operasyon yönetimi, beşeri sermaye yönetimi, muhasebe, finans, pazarlama, ekonomi ve bütünleşik bir bakış açısı) göstermelidirler 
 | 
 X 
 | 
   
 | 
   
 | 
   
 | 
   
 | 
| 
 2 
 | 
 Öğrenciler, strateji oluşturma, örgütsel kararlar alma ve bu kararları yürütmek için gerekli süreçleri tanımlayarak işletme yönetimi ve kavramını kullanarak ve kültürel ve etik değerleri göz önünde bulundurarak göstermelidirler 
 | 
   
 | 
 X 
 | 
   
 | 
   
 | 
   
 | 
| 
 3 
 | 
 Öğrenciler küresel iş ortamının dinamiklerini anlama becerisini göstermelidirler; Değişen küresel iş dünyasındaki değişimleri ve gelişmeleri takip edin ve esnekliğin ve yaratıcılığın önemini anlayın 
 | 
 X 
 | 
   
 | 
   
 | 
   
 | 
   
 | 
| 
 4 
 | 
 Öğrenciler, küresel iş ortamını şekillendiren temel iktisat, hukuk ve sosyal bilimleri anlamalarını ve bu bilgilerle karar verebilme yeteneklerini göstermelidirler 
 | 
 X 
 | 
   
 | 
   
 | 
   
 | 
   
 | 
| 
 5 
 | 
 Öğrenciler etkili iletişim kurma ve farklı disiplinlerden üyelerle uyumlu çalışma becerilerini göstermelidir 
 | 
   
 | 
   
 | 
 X 
 | 
   
 | 
   
 | 
| 
 6 
 | 
 Küresel iş ortamında etkili bir şekilde yazılı veya sözlü iletişim kurabilmelidir 
 | 
   
 | 
 X 
 | 
   
 | 
   
 | 
   
 | 
| 
 7 
 | 
 Öğrenciler farklı kültürlerden bireylerin katkılarını takdir etmeli ve tanımalı ve etkili bir şekilde iletişim kurmalı, olumlu katkıda bulunmalı ve bir takım üyesi olarak çalışabilmelidir 
 | 
 X 
 | 
   
 | 
   
 | 
   
 | 
   
 | 
| 
 8 
 | 
 Öğrenciler işletme yönetiminde kullanılan ortak bilgi ve iletişim teknolojilerini kullanabilmelidir 
 | 
   
 | 
   
 | 
 X 
 | 
   
 | 
   
 | 
| 
 9 
 | 
Öğrenciler iş süreçleriyle ilgili problemleri tanımlayabilmeli, veri toplayabilmeli, verileri analiz etmek için gerekli yöntemleri seçmeli, sonuçları değerlendirmeli ve gerekli uygulamaları tanımlamalı ve fikirlerini etkin bir şekilde iletebilmelidir   
 | 
   
 | 
   
 | 
   
 | 
   
 | 
 X 
 | 
| 
 10 
 | 
Öğrenciler, iş takımında veya proje gruplarında katkıda bulunma, sorumluluk alma ve liderlik rolünü alma yeteneklerini gösterebilmelidir   
 | 
 X 
 | 
   
 | 
   
 | 
   
 | 
   
 | 
| 
 11 
 | 
 Öğrenciler, iş etiği ve sosyal sorumluluk kavramlarını ve bu konularda aktif rol almaya yönelik motivasyonlarını anlamalarını göstermelidir. 
 | 
 X 
 | 
   
 | 
   
 | 
   
 | 
   
 | 
| 
 12 
 | 
 Öğrenciler, mesleki alandaki güncel gelişmeleri ve gelişmeleri takip etmek ve fikirlerini uluslararası iş dünyasında iletmek için gerekli İngilizce yeterliliğine sahip olmalıdırlar 
 | 
 X 
 | 
   
 | 
   
 | 
   
 | 
   
 | 
| 
 13 
 | 
 Öğrenciler kişisel ve mesleki gelişimi sürdürmek için hayat boyu öğrenmenin önemini anlamalıdır 
 | 
   
 | 
   
 | 
   
 | 
   
 | 
 X 
 | 
| 
 14 
 | 
 Öğrenciler bağımsız bir çalışma, proje, araştırma yürütmek için disiplin ve sorumluluk sahibi olduklarını göstermelidirler 
 | 
 X 
 | 
   
 | 
   
 | 
   
 | 
   
 |