• TR
  • EN
Ders Kodu: 
ETT 215
Ders Tipi: 
Alan Seçmeli
Teori Saati: 
3
Uygulama Saati: 
0
Kredi: 
3
AKTS: 
6
Dersin Dili: 
İngilizce
Dersin Amacı: 
Öğrencilerin elektronik ortamlarda pazarlama ve satış teknikleri ve uygulamaları hakkında temel bir bilgi ve duyuşsal özelliklere sahip olmasını sağlamaktır.
Dersin İçeriği: 

Dijital ortamlarda pazarlama yöntemleri, pazar araştırması teknikleri, sosyal medya kullanımı ve marka yönetimi, internet yoluyla müşteri ilişkileri hakkında teorik ve uygulamalı bilgileri, e-satışı arttırma yöntemleri.

Dersin Öğretim Yöntemleri: 
1: Anlatım, 2: Soru-Cevap, 3: Tartışma 4: Benzetim, 5: Vaka
Dersin Ölçme Yöntemleri: 
A: Sınav, B:Sunum, C: Ödev, D: Proje, E: Laboratuvar

Dikey Sekmeler

Ders Tanimlari