• TR
  • EN
Ders Kodu: 
ATR 203
Ders Tipi: 
Alan Seçmeli
Teori Saati: 
3
Uygulama Saati: 
0
Kredi: 
3
AKTS: 
6
Dersin Dili: 
İngilizce
Dersin Amacı: 
Öğrencileri pazarlama ve lojistik yönetimi konusunda güncel bilgilerle donatmak ve son bu konudaki dünyada ve Türkiye’de meydana gelen gelişmeler konusunda bilgilendirmek.
Dersin İçeriği: 

Pazarlama nedir, parlama yönetimi nedir, pazarlama yönetiminin sosyal ve ticari hayattaki yeri ve önemi nedir, pazarlamanın kapsamı nedir, pazarlama konseptleri nelerdir, pazarlama faaliyetlerini etkileyen çevrenin özellikleri nelerdir, pazarın özelliklerine ayrılması ve tüketici davranışları nasıl anlaşılır, paketleme ve etiketlemenin önemi nedir, fiyatlama ve önemi nedir. Lojistik nedir, neleri içerir, lojistiğin önemli fonksiyonları nelerdir, stok yönetimi nedir, taşımacılık ve depo yönetimi nedir, lojistiğin pazarlama içindeki yeri ve lojistiğin pazarlanması nedir.

Dersin Öğretim Yöntemleri: 
1: Anlatım, 2: Soru-Cevap, 3: Tartışma Her üç yöntemde kullanılmaktadır
Dersin Ölçme Yöntemleri: 
A: Sınav , C: Ödev

Dikey Sekmeler

Ders Tanimlari