No
|
Program Öğrenme Çıktıları
|
Katkı Düzeyi
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
1
|
Öğrenciler, iş yönetimindeki temel bilgi birikimine dair bilgilerini (yönetimin işlevleri: organizasyon teorisi: politika ve strateji: bilgi, teknoloji ve operasyon yönetimi, beşeri sermaye yönetimi, muhasebe, finans, pazarlama, ekonomi ve bütünleşik bir bakış açısı) göstermelidirler
|
X
|
|
|
|
|
2
|
Öğrenciler, strateji oluşturma, örgütsel kararlar alma ve bu kararları yürütmek için gerekli süreçleri tanımlayarak işletme yönetimi ve kavramını kullanarak ve kültürel ve etik değerleri göz önünde bulundurarak göstermelidirler
|
|
X
|
|
|
|
3
|
Öğrenciler küresel iş ortamının dinamiklerini anlama becerisini göstermelidirler; Değişen küresel iş dünyasındaki değişimleri ve gelişmeleri takip edin ve esnekliğin ve yaratıcılığın önemini anlayın
|
X
|
|
|
|
|
4
|
Öğrenciler, küresel iş ortamını şekillendiren temel iktisat, hukuk ve sosyal bilimleri anlamalarını ve bu bilgilerle karar verebilme yeteneklerini göstermelidirler
|
X
|
|
|
|
|
5
|
Öğrenciler etkili iletişim kurma ve farklı disiplinlerden üyelerle uyumlu çalışma becerilerini göstermelidir
|
|
|
X
|
|
|
6
|
Küresel iş ortamında etkili bir şekilde yazılı veya sözlü iletişim kurabilmelidir
|
|
X
|
|
|
|
7
|
Öğrenciler farklı kültürlerden bireylerin katkılarını takdir etmeli ve tanımalı ve etkili bir şekilde iletişim kurmalı, olumlu katkıda bulunmalı ve bir takım üyesi olarak çalışabilmelidir
|
X
|
|
|
|
|
8
|
Öğrenciler işletme yönetiminde kullanılan ortak bilgi ve iletişim teknolojilerini kullanabilmelidir
|
|
|
X
|
|
|
9
|
Öğrenciler iş süreçleriyle ilgili problemleri tanımlayabilmeli, veri toplayabilmeli, verileri analiz etmek için gerekli yöntemleri seçmeli, sonuçları değerlendirmeli ve gerekli uygulamaları tanımlamalı ve fikirlerini etkin bir şekilde iletebilmelidir
|
|
|
|
|
X
|
10
|
Öğrenciler, iş takımında veya proje gruplarında katkıda bulunma, sorumluluk alma ve liderlik rolünü alma yeteneklerini gösterebilmelidir
|
X
|
|
|
|
|
11
|
Öğrenciler, iş etiği ve sosyal sorumluluk kavramlarını ve bu konularda aktif rol almaya yönelik motivasyonlarını anlamalarını göstermelidir.
|
X
|
|
|
|
|
12
|
Öğrenciler, mesleki alandaki güncel gelişmeleri ve gelişmeleri takip etmek ve fikirlerini uluslararası iş dünyasında iletmek için gerekli İngilizce yeterliliğine sahip olmalıdırlar
|
X
|
|
|
|
|
13
|
Öğrenciler kişisel ve mesleki gelişimi sürdürmek için hayat boyu öğrenmenin önemini anlamalıdır
|
|
|
|
|
X
|
14
|
Öğrenciler bağımsız bir çalışma, proje, araştırma yürütmek için disiplin ve sorumluluk sahibi olduklarını göstermelidirler
|
X
|
|
|
|
|